V současné době není jednoduché prosadit se, ale ještě horší je vytrvat na trhu s dobrou reputací. Marketingový tým má nelehkou úlohu ve světě byznysu. Dosáhnout stability a prosperity firmy, pro kterou pracuje, je celoživotní proces, který se nesmí zastavit. Sebemenší zaváhání, nebo dokonce chybný úsudek znamená stagnaci vývoje firmy. Byť by šlo pouze o dočasný stav, finanční ztráta bývá nemalá. Hlavní úlohu v marketingových strategiích mají i ochranné známky, které umožňují identifikaci Vašich kvalitních produktů a zcela jistě pomáhají budovat dobré jméno firmy.
Jejich význam je zřejmý
Nejenže Vaše produkty spotřebitelé poznají mezi identicky stejnými, ale Vaše značka nutí firmu k vyšší kvalitě produktů, aby nezklamaly Vaše zákazníky. Je nadmíru jasné, že zákazníci si začínají všímat kvality nabízených produktů. Rozhodně zvolí značku, se kterou jsou spokojeni, i když vedle Vašich produktů jsou nabízeny produkty identické, ale od jiné firmy. Věřte, že si rádi připlatí za kvalitu a spolehlivost. Tak to prostě je. Lidé se začínají řídit sloganem: Nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci. Všichni víme, kdo tato slova vyřkl. Něco na tom bude.