Mít svůj vlastní web nemusí být vůbec špatná věc. S tímto se dá lecčeho dosáhnout, protože se dá v této formě oslovit klidně i celý svět, každé místo, kde je někdo připojený k internetu.
Ovšem zásadně nestačí si jenom takový web pořídit a dál se o něj nestarat. To by sice dotyčný web nepoškodilo, ale tento by zůstal stranou zájmu veřejnosti, a bez takového zájmu by se s jeho pomocí nedalo dosáhnout ničeho, k čemu byl tento stvořen. Vždyť k čemu by byla dejme tomu nějaká informační internetová prezentace, kdyby na ni nechodil nikdo, kdo by se zde informoval? K čemu by byl nějaký klidně i sebedokonalejší internetový obchod, kdyby na něj nezavítávali návštěvníci? Zhola k ničemu.
A tak je třeba postarat se o to, aby na takový web mířily co nejpočetnější zástupy lidí. Což ale není vůbec snadné zajistit jinou formou než optimalizací pro internetové vyhledávače. Protože k tomu, aby lidé zamířili na web, se o tomto musí dozvědět, a o něm se z něj samotného nedozví. To se musí podpořit jinými způsoby. A to bez ohledu na to, zda má být dosaženo vysoké návštěvnosti v globálním měřítku nebo zda se tu cílí třeba jenom na omezenější část lidstva, dejme tomu na obyvatele jednoho jediného města. Protože i naše metropole Praha SEO, jež umožňuje zviditelnění se právě zde, má. Kdo chce, může se stát tímto způsobem známým právě v Praze, může dosáhnout největší návštěvnosti svého webu právě zde. Což je logicky užitečné, pokud má majitel webu v úmyslu oslovit právě zdejší lidi, zatímco zbytek světa je pro něho z jakéhokoliv důvodu nezajímavý.
Pokud se pak má webu dařit, přijde určitě vhod i využití reklamy, u níž se neplatí za její vyvěšení, ale pouze za skutečné splnění jejího účelu. Tedy reklamy, u níž platí majitel propagované nabídky pouze za počet kliknutí. A i zde platí, že se ve městě Praha PPC efektivně využít dá.
A každý majitel webu se tak může stát úspěšným. Tedy světoznámým. Nebo třeba i jenom prahoznámým.