Chce to optimalizovat

Chce to optimalizovat

Mít svůj vlastní web nemusí být vůbec špatná věc. S tímto se dá lecčeho dosáhnout, protože se dá v této formě oslovit klidně i celý svět, každé místo, kde je někdo připojený k internetu.
Ovšem zásadně nestačí si jenom takový web pořídit a dál se o něj nestarat. To by sice dotyčný web nepoškodilo, ale tento by zůstal stranou zájmu veřejnosti, a bez takového zájmu by se s jeho pomocí nedalo dosáhnout ničeho, k čemu byl tento stvořen. Vždyť k čemu by byla dejme tomu nějaká informační internetová prezentace, kdyby na ni nechodil nikdo, kdo by se zde informoval? K čemu by byl nějaký klidně i sebedokonalejší internetový obchod, kdyby na něj nezavítávali návštěvníci? Zhola k ničemu.

virtuální svět

A tak je třeba postarat se o to, aby na takový web mířily co nejpočetnější zástupy lidí. Což ale není vůbec snadné zajistit jinou formou než optimalizací pro internetové vyhledávače. Protože k tomu, aby lidé zamířili na web, se o tomto musí dozvědět, a o něm se z něj samotného nedozví. To se musí podpořit jinými způsoby. A to bez ohledu na to, zda má být dosaženo vysoké návštěvnosti v globálním měřítku nebo zda se tu cílí třeba jenom na omezenější část lidstva, dejme tomu na obyvatele jednoho jediného města. Protože i naše metropole Praha SEO, jež umožňuje zviditelnění se právě zde, má. Kdo chce, může se stát tímto způsobem známým právě v Praze, může dosáhnout největší návštěvnosti svého webu právě zde. Což je logicky užitečné, pokud má majitel webu v úmyslu oslovit právě zdejší lidi, zatímco zbytek světa je pro něho z jakéhokoliv důvodu nezajímavý.

umělá inteligence

Pokud se pak má webu dařit, přijde určitě vhod i využití reklamy, u níž se neplatí za její vyvěšení, ale pouze za skutečné splnění jejího účelu. Tedy reklamy, u níž platí majitel propagované nabídky pouze za počet kliknutí. A i zde platí, že se ve městě Praha PPC efektivně využít dá.
A každý majitel webu se tak může stát úspěšným. Tedy světoznámým. Nebo třeba i jenom prahoznámým.

Když banka nechce půjčit rozkoši

Když banka nechce půjčit rozkoši

Není to vůbec žádná výjimka ani žádná překvapivá novinka, některé banky a bankovní subjekty zkrátka nepůjčují a nevěnují se tak erotickému průmyslu a všem byznysovým odvětvím, jako ostatním oblastem. A že pro to mají nemalé důvody, to je taky pravda. Ale celou tuhle hru mohou brzy ukončit kryptoměny – není to jenom o půjčkách, ale vůbec o celém fungování tohoto průmyslu obecně.

lodičky a pouta

Proč nechce banka půjčit

Spousta podnikatelů v oblasti erotiky se potýká s nezájmem bank poskytovat větší úvěry na rozšíření podnikání. I když je erotický průmysl jeden z nejvíce se rozvíjejících, lidé po celém světě nakoupí erotické zboží ročně až za 20 miliard dolarů, což není vůbec špatné číslo. Banky zkrátka nechtějí investovat žádné své peníze a nechtějí být ani spojováni s tímto byznysem, samozřejmě záleží, v jaké zemi se nacházíte. Ať už je to menší ostych či morální blokace, nic není tak velkým důvodem pro nepřekonání takové bariéry, jako ztráta peněz.

 

Bankám se zkrátka spoust plateb nevyplatí. Jsou to většinou případy, kdy si manžel zaplatí nějaké to předplatné lechtivějších stránek, manželka na platbu přijde a ten ji potom urychleně nějak chce zamést pod koberec. Většinou to jsou problémy, které musí řešit poskytovatel kreditních karet a bankovních účtů přímo s byznysem a tratí tam nemalé částky.

žena v rozkoši

Anonymita jako klíč

Internetové měny však mohou celou tuto záležitost změnit, protože není třeba nakupovat přes banku či kreditku, můžete převádět částky přes vysoce anonymizovaný peníz po internetu, aniž by kdokoliv cokoliv zjistil. A proto se některé erotické služby a výrobky dají zaplatit i bitcoinem, protože je to výhodné pro obě strany a mohou tak sloužit tomuto odvětví jako toliko kýžený impuls pro rozvoj podnikání. Každoroční útrata lidí na světě by měla do několika let přehoupnout částku 30 miliard dolarů, a proto se obchodníci těší a doufají v nově zaváděné kryptoměny.

Nejmagičtější kouzelník v Praze

Nejmagičtější kouzelník v Praze

Jsem Martin Kellman a jsem kouzelníkem již 12 let. Začínal jsem podobně jako většina mých kolegů. Jakožto malý kluk jsem postupně zkoušel triky z kouzelnické knížky. Vášeň ke kouzlům ale se mnou zůstala i nadále, a tak začala moje kariéra. Nejdříve jsem nastoupil do kouzelnického kroužku pana Netopila a potom jsem přestoupil k panu Jedličkovi, kde jsem se naučil správnému pohybu na jevišti a hereckému výkonu. Dodnes jsem také členem prestižního klubu KIM club Praha, na co jsem neuvěřitelně hrdý. Dnes se hlavně zabývám kouzlením a moderováním nejrůznějších akcí.

Profesionální kouzelník na vaší akci

Většina z nás chce zajistit naším dětem co nejvíce magické vzpomínky. Není nic jednoduššího! Mám mnoho zkušeností s dětskými oslavami narozenin v Praze. Samozřejmě se postarám o to, aby žádná z ratolestí se během představení nenudila. A jakpak by přece mohla? Však jim dám jedinečnou možnost si vyzkoušet magii na vlastní kůži. Není samozřejmě také problém domluvit délku trvání vystoupení na 25 nebo 60 min.

Ať vaše díte má naprosto nezapomenutelné vzpomínky

Kromě kouzel také nabízím modelování zvířátek z balónků a dětský aerobik. Vytvářím společný taneční výstup, do kterého se i ti nejmenší rádi připojí a zatancují ke známým dětským písničkám.

Možná naopak chcete přátelskou párty nebo firemní večírek pro své dospělé kamarády? Organizujete akci pro známé, které ještě neznáte moc dobře a chcete prolomit ledy? Dokážu také oslovit i starší diváky. Než si všimnou, tak se stanou součástí mého programu a smějí se spolu s ostatními.

Jsem samozřejmě také schopen vykouzlit skvělý projev pro veřejnost, kterou pobavím svým moderováním. Opět ať jsou diváci mladší nebo starší, tak nebudu mít problém s přizpůsobením se svému publiku. Každý bude naprosto spokojený.

Pokud byste měli zájem, tak mi napište prosím e-mail, zavolejte nebo kontaktujte prostřednictvím rychlého formuláře na mých webových stránkách.

Kopeme do země

Kopeme do země

Nemusí jít jen o základy čehokoli. Třeba vás začne štvát nadzemní bazén a chcete zapuštěný. Takže zase přichází nutnost kopání. A ručně to nejde.

Tedy, ono jde všechno, jen se musí chtít. Ale je tu problém v tom, že byste začali kopat někdy v červnu a skončili v listopadu. Příštího roku ovšem. Ono totiž i na zdatného kopáče přijde únava, nebo si právě kopáním zadělal na zdravotní potíže. Lidské tělo nezvyklé pohyby rádo nemá, a proto se proti nim brání. Většinou jen bolestí svalů. Ovšem mohou nastat i horší případy, kdy se dva krát oženete krumpáčem a pak už jen čekáte na sanitku. Páteř odmítla spolupráci a vy budete rádi, když skončíte jen na injekcích.

Zátiší s rýčem

Proto je třeba zařídit to celé nějak jinak. Jedinečným řešením je povolat odborníky, kteří už vědí jak na to.

Kontaktujte tedy výkopové práce Praha a uvidíte ten frmol.

Za prvé se s tím nebudou „crcat“ ručně. Mají na to techniku. Ne, není třeba se obávat, že vám ze zahrady udělají tankodrom. Jde o malý výkopový bagr, který se ovšem na místo musí nějak dostat. Takže s tím se počítat prostě musí. Ale pokud budete trvat na tom, že k vám technika nesmí, ani to nebude to pro firmu problém.

Ta totiž vyšle na místo partu schopných lidí, kteří si s lopatou a krumpáčem tykají a jsou spolu kamarádi. Ti zcela jistě neskončí po několika kopnutích v nemocnici, nebo u lékaře vůbec.

Navíc máte u této firmy výhodu, že si sama zajistí plány místa, kde se kopat bude. Je třeba totiž vědět, zda tam nevede pod zemí nějaký kabel, nebo cokoli jiného. Pak by se stejně ani technika nemohla použít, respektive jen velmi opatrně do určité hloubky. Zde pak opět nastupuje lidská síla s klasickými pomůckami.

Začínáme kopat

Věřte, že je lépe si tuto firmu najmout, protože dělat něco podobného sám, nebo i s kamarády je dosti na pováženou. Firma to zvládne rychleji a kvalitněji.

Laserová hra je důvodem, proč se bavit v jakémkoliv věku

Laserová hra je důvodem, proč se bavit v jakémkoliv věku


Říkáte o sobÄ›, že jste typ ÄlovÄ›ka, který se nikdy nepÅ™estane bavit a vyhledávat adrenalin, který pÅ™ispívá k vaší dobré náladÄ›? V takovém případÄ› jistÄ› neodmítnete příležitost zúÄastnit se jakékoliv akce a hry, která vám pÅ™ijde pod ruku. Jestli vám ovÅ¡em doÅ¡li nápady, zveme vás na novodobou hru, která se těší velkému zájmu i proto, že nemá limity.

Laser game se můžete zúÄastnit – aÅ¥ už jste staří nebo mladí a nepotÅ™ebujete u ní projevit ani speciální dovednosti a praxi. Jediné, co budete bÄ›hem hry s laserovou zbraní potÅ™ebovat je postarat se o to, abyste si ji užili od zaÄátku do konce se vÅ¡emi, kteří se rozhodnou do Lazerfun zavítat s vámi.

lasergame_aztec04

CO JE TO LASER GAME?

Tento typ hry se do podvÄ›domí lidí dostal sice už dávno, ale u nás nebyl zdaleka tak populární jako v jiných zemích. To je ale už minulostí, protože laserová aréna, ve které si můžete zahrát tuto akÄní hru na vás Äeká i v Praze. Abyste se do hry mohli pustit, dostanete speciální vestu, která zaznamená zásahy od vaÅ¡ich soupeřů. Pokud vám svÄ›telné body zhasnou, hra pro vás konÄí. Ale to jeÅ¡tÄ› neznamená, že se do ní nemůžete opÄ›t vrátit, protože nabídka 11 her zahrnuje i nÄ›kolik takových, které vám „život“ dovedou vrátit.

Pistole, ze které budete střílet vám ani nikomu dalšímu nezpůsobí zranÄ›ní, protože z ní vycházejí pouze paprsky laseru. NepÅ™emýšlejte tedy dlouho nad tím, zda je tato hra „to pravé oÅ™echové“ i pro vás. PÅ™ijÄte se o tom pÅ™esvÄ›dÄit na vlastní kůži v Aztécké arénÄ› nebo v Labyrintu.

labyrint (52)

ARÉNY – TAM, KDE TO CELÉ ZAČNE

Aztécká aréna vám nabídne kromÄ› vnitÅ™ních prostorů i venkovní prostÅ™edí, kde můžete využít vaÅ¡eho smyslu pro nenápadnost a schovat se v pÅ™edem pÅ™ipravených úkrytech. Pokud sestavíte menší skupinu hráÄů, je tato volba pro vás tou nejlepší, kde si hru s vaÅ¡imi milovanými dokonale užijete.

Labyrint naopak otevÅ™e dveÅ™e vÄ›tším skupinám hráÄů a nabídne vám prostÅ™edí pouze s neonovým osvÄ›tlením. VzruÅ¡ující na tomto bludiÅ¡ti je to, že budete muset být pořád v pohybu, protože ani v labyrintu se neschováte pÅ™ed soupeÅ™i, kteří po vás budou střílet.

Bavte se v každém věku a v případě, že nemáte žádný typ na program, neváhejte zamířit na laser game, kde se o zábavu pro vás postaráme.

Investice skupiny PPF

Investice skupiny PPF

Už v roce 1991 založil Petr Kellner s kamarády společnost „Správa prvního privatizačního fondu“. Různými aktivitami se tato společnost dostala na výsluní a z několika korun a nápadu má nyní majetek čítající ke třiceti osmi miliardám eur.
Tato skupina má mateřskou společnost Bestsport, a právě ti všichni se zasloužili o výstavbu menší O2 Arény. Na místě, kde měly být tréninkové prostory tak vyrostla hala, která mimo několika, splňuje hodně náročné požadavky.
Koncert v Aréně
Jen v rychlosti se podíváme, co vlastně je ta nová hala zač.
Je to dílo architekta Martina Vokatého, který nějak zapomněl na požadavky sportovců – atletů a vymyslel příliš nízký strop. Ten je ve výši pouhých třinácti metrů, a tak se zde nebudou pořádat oficiální závody ve sportovní gymnastice. Škoda. Ale to nic nebrání tomu, aby zde již neproběhl koncert a další se chystá. Halu tak „zajede“ skupina Kabát. Do hlediště se vejde čtyři a půl tisíce diváků. Ovšem jsou zde další místnosti, kde se jich vejde stejně.
Kritikové halu nešetří. Poukazují například na chybějící držáky na kelímky a vyčítají hale jistou strohost.
Toto odmítá pan ředitel Josef Schaffer. Ten prohlásil, že celý objekt je primárně určen k pronájmům na různé akce, a proto nemá smysl jakkoli interiér zdobit. To je čistě na pořadatelích, kteří si s tím musí sami poradit. Tentýž muž také prozradil výši investice a její návratnost. Ta prý bude nejdříve až za šestnáct let.
Budova O2
To však nemusí skupinu PPF vůbec mrzet, protože má soustu dalších želízek v ohni, a dalších výdělečných investic.
Staví například další čtyř hvězdičkový hotel, a to právě v blízkosti O2 Arény. Bude mít tři sta pokojů, takže nejde o žádného drobečka. A mimochodem je poblíž i budova plastické chirurgie, kam jezdí zahraniční hosté. Že by náhoda? Ne, to jistě ne. Takže je jasné, že PPF se budoucnosti obávat nemusí. 

Bývalý mnich vede meditační firmu v hodnotě 100 milionů dolarů

Bývalý mnich vede meditační firmu v hodnotě 100 milionů dolarů

Řada životních tragédií byla tím, co poslalo Andyho Puddicombeho na úplně jinou cestu. Když mu bylo 22, stál Andy před jednou londýnskou hospodou, když do skupinky jeho kamarádů najel opilý řidič a dva z nich zabil. O pár měsíců později zemřela jeho nevlastní sestra při cyklistické nehodě a během operace zemřela i jeho bývalá přítelkyně.mnich sedící na skále.jpg
V té době byl Andy studentem na sportovní fakultě, ale uprostřed všeho toho zármutku, se rozhodl zcela změnit celý svůj dosavadní život. Odcestoval do Himalájí, kde chodil po horách a učil se s buddhistickými mnichy. Nakonec strávil dalších deset let jako jeden z nich a meditoval i 16 hodin denně. Andy tvrdí, že právě meditace byla to, co mu pomohlo nejvíce.
V roce 2005 se Andy vrátil do rodné Velké Británie, kde založil meditační firmu. Zpočátku to prý nebylo vůbec jednoduché. Lidé meditaci nevěřili, mysleli si, že je to plýtvání času. Andy se zaměřil zejména na vyhořelé profesionály a naučil je, jak používat meditaci, aby jim pomohla překonat těžké období a vrátit se na vrchol.
Dnes se svým kolegou a spoluzakladatelem provozují mobilní meditační aplikaci Headspace, kterou si stáhlo už více než 54 milionů uživatelů. Tím kolegou je Richard Pierson, který v roce 2005 přišel za Andym se svými problémy a žádostí o pomoc. Když mu Andy pomohl pomocí meditaci vést opět plnohodnotný život bez problémů, přišel Richard na oplátku se spoustou nápadů, jak Andyho firmu zviditelnit.
Do roku 2010 se jim dařilo podnikat sérii událostí a hromadných meditačních sezení, které je proslavily a pomohly jim vydělat peníze, které následně investovali do první verze své mobilní aplikace. Aplikace nabízela deseti minutové meditační seance s průvodcem, který uživatelům radil, jak se uvolnit a navodit ten správný duševní i fyzický stav. Letecká společnost Virgin Atlantic dokonce přidala aplikaci Headspace do infotainmentu na palubě svých letadel, takže cestující mohli cestou přes Atlantik meditovat.mnich v rozvalinách.jpg
Začátky aplikace byly stejně těžké jako založení společnosti. Zpočátku neměli Andy a Richard žádné vybavení pro tvorbu nového obsahu pro mobilní aplikaci. „Jeden z našich přátel nám dal nahrávací studio a kancelář zdarma. Jiní nám zase zadarmo pomáhali a pracovali pro nás ve svém volném čase.“ V roce 2013 se oba přátelé rozhodli přestěhovat sídlo společnosti z Londýna do Los Angeles, kde sídlí dodnes. Pohnutkou pro přestěhování prý byl sen žít v Kalifornii, vést venkovský styl života a chodit často surfovat na pobřeží.
V roce 2014 už získala aplikace Headspace investice v hodnotě 75 milionů dolarů a společnost zaměstnávala přes 300 lidí. Kromě aplikace pro jednotlivé uživatele nabízí firma i specializované kurzy meditace pro velké společnosti jako Google, LinkedIn nebo General Electric, kde jsou zaměstnanci i manažeři pod neustálým tlakem, který je třeba nějak ventilovat a meditace se k tomu skvěle hodí. Spolupracují i se zdravotnickými organizacemi a provádějí výzkumy o zdravotních výhodách meditace.