Všichni mi určitě dáte za pravdu, že k tomu, aby obchodování vzkvétalo, nesmí chybět dostatek zákazníků. Ani ten nejlepší obchodník se bez nich neobejde, i toho by obchodování bez potřebných odběratelů zruinovalo. A nikdo se pochopitelně nechce nechat zruinovat. Každý, kdo obchoduje, z toho chce mít prospěch, tedy hlavně peníze, jež mu nikdo jiný než zákazníci nezaplatí.
Jenže nic na světě není dokonalé. A tak se i mnohým obchodníkům někdy nedaří tak, jak by se jim dařit mělo, a tito se pak potýkají třeba i právě s nedostatkem těch, kdo by u nich měli nakupovat. A nepostihuje to jenom nešťastníky mající svůj kamenný obchod někde na řídce obydlené periferii, doléhá to i na ty, kdo by měli mít pomalu neomezené možnosti, tedy na obchodníky internetové.
Ano, i internetový obchod alias e-shop může mít potíže pramenící z toho, že o něj není projevován veřejností dostatečný zájem. Je mnoho e-shopů, které nemají ani minimální návštěvnost, a proto jim chybí jak zákazníci, tak i jejich peníze.
A jak sehnat internetovému obchodu chybějící klientelu? Zkoušet se to dá různě. Ale obvykle zaberou jedině reklama nebo optimalizace pro internetové vyhledávače. A protože jsou reklamy drahé a často vlastně vůbec nic nezaručující, je optimalizace lepší volbou. Tou se totiž zdokonalí web jako takový, a čím větší dokonalosti je tu dosaženo, tím lépe se umístí odkaz takového e-shopu v internetových vyhledávačích. A tím spíše a snáze ho najdou potenciální zákazníci.
A proto využívají e-shopy založené na platformě Shopify SEO, proto ani obchodníci s obchody založenými na platformě Webflow SEO rozhodně neopovrhují. Protože taková optimalizace zajistí návštěvnost a dá tak naději na dosahování zisků. A o výdělky jde přece každému podnikateli a obchodníkovi i na internetu. A kdyby se tu dost nevydělávalo, byl by osud každého e-shopu zpečetěn.